הדרכת הורים בחיפה והקריות

חיפשת מדריכת הורים מומלצת המציעה הנחיית הורים בחיפה והקריות?
הגעת למקום הנכון.

הדרכת הורים בחיפה איור

3 טיפים מקצועיים לבחירת מדריכת הורים בחיפה

מעוניינים בהדרכת הורים כדי לפתור מצוקה ספציפית או מצב מתמשך הקשור לילדיכם? הגעתם למקום הנכון, לפניכם שלושה טיפים מקצועיים בנושא:

* מיקום ההדרכה – אנשים רבים טוענים כי לא משנה להם היכן מתבצעת ההדרכה, מכיוון שיעשו הכל עבור משפחתם. אך חשוב להבין שחלק מהצלחת הטיפול הוא היכולת להתמיד בו, לשתף פעולה בחפץ לב ולהגיע למפגשי הייעוץ נינוחים ורגועים. חשבו על כך: האם תוכלו לעשות זאת אם תידרשו להרחיק בנסיעה כל מפגש מחדש?

* סוג ההדרכה – בתחום הנחיית ההורים יש שני סוגי הדרכה עיקריים: בקבוצות וביחידים. ההבדלים ברורים, מדריך הורים המנחה בקבוצה עושה זאת בתוכנית סדורה וקבועה מראש, לעומת הדרכה יחידנית הנעשית באופן מותאם אישית למשפחה, כשזמניה ותכניה נערכים באופן מדויק לצרכי ההורים והילדים.

* התמחות ההדרכה – בעקרון, הדרכת הורים יכולה לגעת בקשיים רבים של הילד, החל מקושי לימודי וכלה בקושי חברתי. מומלץ לברר עם מדריך ההורים האם יש לו התמחות ספציפית בקושי שאתם חווים במשפחה והאם הוא התנסה בעבר בטיפול במקרים כאלו.

מעוניינים למצוא מדריכת הורים בחיפה המתאימה לצרכי המשפחה? אנו כאן כדי לסייע בכך.

כיצד תדעו שאתם זקוקים לייעוץ הורים בחיפה?

לצד הורים שזקוקים לעזרה וחוששים לבקש אותה, ישנם הורים שלדעתם סיוע מקצועי לא יוכל להועיל להם כי מי יוכל לעזור לילדיהם טוב יותר מהם?

הורות היא יכולת נרכשת, אבל גם ה'מוכשרים' ביותר בחיפה יכולים ללמוד עוד, בעיקר כשיש גורם מקצועי שהתמחה בתחום והוכשר בטיפול בו. הדבר דומה להתייעצות עם גורם רפואי בבעיה פיזיולוגית על פני תרופות סבתא שיעילותן מוטלת בספק. במקרים רבים, יש צורך בגורם מקצועי כדי להגיע לפתרון אמיתי של הבעיה.

חשוב להדגיש כי מדריך הורים מקצועי יודע לטפל ברגישות בכל מצב משפחתי, לא לנזוף בהורים או לתת להם תחושה של חוסר אונים וקטנות, אלא להיפך – למצוא איתם יחד את הדרך המתאימה לגשת לילד ולסייע לו במצוקותיו, להעצים את ההורות וכך להעניק מזור לכל המשפחה.

הדרכת הורים בחיפה תמונה

מדריכי הורים מומלצים בחיפה

המדריך הישראלי להדרכת הורים ריכז עבורכם, אמהות ואבות, את אנשי המקצוע המומחים שהוסמכו בייעוץ הורי ויוכלו לסייע לכם ולילדיכם.

אתם מוזמנים לעיין ברשימה ולקבל את הטיפול המיטבי ממדריכי ההורים הרלוונטיים לכם באזור חיפה והקריות.